Garanti talebi: Adım adım talimatlar

Garanti talebiniz mi var?

Garanti döneminde bir kusurla mı karşılaştınız? Kalite standartlarımızla örtüşmeyen bu durum için özür dileriz. Bu sorunu çözmek için bayinizle veya bizimle iletişime geçebilirsiniz. Bizimle iletişime geçerseniz ürününüzü beş adımda değiştirebilirsiniz:

1.) Lambayı nakliye için güvenli şekilde paketleyin. Varsa orijinal ambalajı kullanın. Korumak için lambayı birkaç gazete sayfasına sarın.

2.) Varsa makbuzu veya faturayı (aslını veya nüshasını) pakete ekleyin.

3.) Tamamladığınız müşteri şikâyet formunu (veya adresinizi, telefon numaranızı ve sorunun kısa tanımını içeren okunaklı şekilde yazılmış bir mektup) kutuya koyun.

Müşteri şikâyet formunu indirin

4.) Paketi mühürleyin ve adresimize gönderin. Ülkenizdeki iadeler için adresi bu listede bulabilirsiniz. Posta etiketini burada bulabilirsiniz.

5.) Paketi bize gönderin - lütfen doğru posta pulunu yapıştırın. Sorununuzu en kısa sürede çözmeye çalışacağız.

Sorularınız var mı? E-posta AUG_CQM_TEAM@osram.com